No estás conectado. Connectat o enregistrat

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo  Missatge [Pàgina 5 de 5]

61 Re: No puede ser verdad!!! el Dc Jun 18, 2008 3:01 pm

Alcarrasí

Administrador
Administrador
ES veritat que el presupost es redueix a la meitat? I perque es reduiex a la meitat? en el prenen els del Lleida?
I això de que els socis d'alcarras seran socis del LLeida com anira la cosa?

62 Re: No puede ser verdad!!! el Dc Jun 18, 2008 4:02 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols
Osti Alcarrassi..el tancament es provisional o definitiu?.
De totes maneres gracies per tota aquesta feinada,i també com molt be diu el Lluc a estat un plaer .Una verdadera llàstima que les coses bones acabin malament.
La directiva crec que ja tira petardos i celebra amb cava abans d´hora la revetlla de Sant Joan per aquest tancament.I es que les veritats ofenen massa.A reveure a tots.

63 Re: No puede ser verdad!!! el Dc Jun 18, 2008 4:43 pm

...

A la banqueta
A la banqueta
Gràcies per tot aquest temps treballant de forma benevola i la qual ha ajudat molt a saber coses noves i estadístiques del nostre equip.
Merci alcarrasí
Roi

64 Re: No puede ser verdad!!! el Dc Jun 18, 2008 9:41 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols
trobaren a faltar moltissim aquesta web!!!!.Gracies Alcarrassi per tot!!!.Fins sempre!!.(Desitjaria que et repensesis i la tornesis a obrir).Dw.

65 Re: No puede ser verdad!!! el Dj Jun 19, 2008 11:52 am

Lluk

Escalfant per entrar
Escalfant per entrar
He entrat per la porta del darrera afro pirat

no se si ho llegira algú però ahí va:

avui ha sortit al SEGRE q l'alcarràs renovava a 3 jugadors de l'ekip d'akest any, un comunicat del club.
M'en acabo d'assabentar per un dels implicats q lo k surt al Segre d'avui de les 3 renovacions, en el seu cas, no es cert, k ell no sap res ni s'ha posat d'acord amb ningú

Contant k una de les renovacions es certa segur, keda un dels tres k no se sap. Pero la putada es k amb akestos jugadors, si la gent veu això, ja no els trucara ningú, es com si els treguesis del mercat...

66 Re: No puede ser verdad!!! el Dc Jun 25, 2008 7:17 am

Lluk

Escalfant per entrar
Escalfant per entrar
Ara sí, Ambrós Genís i Santos han renovat, de Roy, per molt q digui el diari, encara no ha contestat (paraules del jugador). Pau també casi segur que es keda.

67 Re: No puede ser verdad!!! el Dc Jun 25, 2008 3:35 pm

ponent

A la banqueta
A la banqueta
com van el tema dels fitxatges i de les renovacions?. Se sap alguna cosa de Domènech i de Tito?

68 Re: No puede ser verdad!!! el Dc Jun 25, 2008 8:51 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols
D´aquest noi que ve del Fraga,no hem noticies de la seva existencia. A veure si ens va bé.
Del Domènech se que va dir a membres de la directiva que tenie ofertes peró finalment a set el Mollerussa qui el fitxe.
Del Tito tenia entés que potser fitxarie pel Fraga,peró en vista del panorama,es va parlar també del Tàrrega..i avui he llegit a l´altre foro que potser vagi a GRECIA!!!!.Increible, este Tito.
Jo vodria saber el destí dels altres jugadors.Es va parlar que el Cristian s´en va al Balafia..es cert?El Marcel al Mangraners..El Nano i el Rafa al Tàrrega.El Lluc a l´Alpicat.El Martes es retira definitivament?.I el Buba? i el Mercadé?i el Juanito Rabert?i el Antorn?.Que s´en sap d´ells?

69 Re: No puede ser verdad!!! el Dv Jun 27, 2008 8:10 am

Lluk

Escalfant per entrar
Escalfant per entrar
el Buba s'en va al Soses, el Miguel a refusat alguna oferta de superior categoria, tot i k el volen per tenir-lo hauran de tirar la casa per la finestra. Wink i això potser no agrada a algun jugador k tenen pendent.
El Merka jo crek k es kedarà i Antorn i Rabert, ni idea, però no contaven amb ells.

70 Re: No puede ser verdad!!! el Dg Jul 06, 2008 11:19 am

Tucho

Col·laborador
Col·laborador
Quin canvi anar d'alcarras a grecia Very Happy Question Molta sort.

A veure si confeccionem la totalitat de la plantilla els proxims dies i es pot treballar a gairebe tots des d'un inici

71 Re: No puede ser verdad!!! el Dt Jul 08, 2008 8:46 pm

dom

A la banqueta
A la banqueta
Hola a tots companys!

Ara que ja s'ha fet oficial el meu fitxatge pel Mollerussa, hem volia despedir futbolisticament parlant de tots vosaltres, i quin mitjà millor per fer-ho que a la web que ens ha tingut informats de l'equip durant tot l'any! Per això volia donar les gràcies a l’Alcarrasi i al Tucho per la web i mantindre'ns informats! tot de forma voluntaria i això te molt mèrit! Felicitats!A seguir així!

Dit això, nomes donar les gràcies al FC Alcarràs per donam l'oportunitat de poder jugar durant tres anys aquí – 2 a preferent 1 a primera – amb equips sempre molt competitius i de molta qualitat tan futbolistica com humana. D’on m'enporto grans experiencies, tan bones (entrenos, partits, promoció d'ascens, liders, capions d'hivern, capità d'un gran equip, malgrat que va ser degut a que el gran capi! Miguel estava lesionat i el Lluc no estava jugant aquells partits,...) com dolentes( baixar categoria, patiment despres de la promocio per l'ascens compensat, segona volta d'enguany,...), pero diuent que de tot se n'apren i jo personalment desde que vaig arribar a aquest club m'he anat formant i he anat agafant experiència tant futbolisca com humana i he intentat de la millor manera possible sempre ajudar a l'equip en el que fes falta! tot això sinó haguès estat aquì no ho hauria viscut i per això he d'estar agraït al club!

També dir a tots els quins han format part d'aquesta petita pero no menys important etapa dins la meva vida: directiva, entrenadors i tots els companys des del primer any fins aquest, on no hem voldria deixar ningú per això no faig menció especial de cap, perque de tots m’enduc alguna cosa que altra per recordar! I desitjar-vos molta sort tant als que seguiu al club com els que arriben nous perque pugueu continuar lluitan pel FC Alcarras (que sempre formarà part de mi), com als que no seguiu o ja esteu en d’altres clubs perque tots sabeu que teniu suficient qualitat tan futbolistica com humana per triunfar on faci falta i en el que faci falta! i que segur que ja ens anirem veient pels camps de futbol! o si mes no ja ens anirem saludant per Lleida que es com un mocador! Alla on vas sempre et trobes algú!jeje

Bon estiu a tots kraks i gràcies per tot!

Domènec

72 Re: No puede ser verdad!!! el Dc Jul 09, 2008 9:50 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols
Moltes gracies Domenec per aquests tres anys.
Si entrenadors ,els millors de la provincia,com el JC Oliva i Carles Viladegut et volen als seus equips serà per algo.
Molta sort amb el "super"Molle que esteu montan.

73 Re: No puede ser verdad!!! el Dj Jul 10, 2008 9:33 am

Tucho

Col·laborador
Col·laborador
Ens veiem l'any que be a preferent, bueno ojalà pugem els dos i no ens veiem jeje pero molta sort, han sigut 3 anys d'un gran rendiment

74 Re: No puede ser verdad!!! el Dj Jul 17, 2008 8:07 am

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols
Com es que encara no s´ha presentat el primer fixatge que es va fer públic ,Moll del Fraga?.Ha fixat o no?

75 Re: No puede ser verdad!!! el Dj Jul 17, 2008 6:55 pm

EL GURU

Col·laborador
Col·laborador
Si, el que pasa que ell es de Menorca i no vindra fins a la pretemporada.

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 5 de 5]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum