Hola a tots companys!
Ara que ja s'ha fet oficial el meu fitxatge pel Mollerussa, hem volia despedir futbolisticament parlant de tots vosaltres, i quin mitjà millor per fer-ho que a la web que ens ha tingut informats de l'equip durant tot l'any! Per això volia donar les gràcies a l’Alcarrasi i al Tucho per la web i mantindre'ns informats! tot de forma voluntaria i això te molt mèrit! Felicitats!A seguir així!
Dit això, nomes donar les gràcies al FC Alcarràs per donam l'oportunitat de poder jugar durant tres anys aquí – 2 a preferent 1 a primera – amb equips sempre molt competitius i de molta qualitat tan futbolistica com humana. D’on m'enporto grans experiencies, tan bones (entrenos, partits, promoció d'ascens, liders, capions d'hivern, capità d'un gran equip, malgrat que va ser degut a que el gran capi! Miguel estava lesionat i el Lluc no estava jugant aquells partits,...) com dolentes( baixar categoria, patiment despres de la promocio per l'ascens compensat, segona volta d'enguany,...), pero diuent que de tot se n'apren i jo personalment desde que vaig arribar a aquest club m'he anat formant i he anat agafant experiència tant futbolisca com humana i he intentat de la millor manera possible sempre ajudar a l'equip en el que fes falta! tot això sinó haguès estat aquì no ho hauria viscut i per això he d'estar agraït al club!
També dir a tots els quins han format part d'aquesta petita pero no menys important etapa dins la meva vida: directiva, entrenadors i tots els companys des del primer any fins aquest, on no hem voldria deixar ningú per això no faig menció especial de cap, perque de tots m’enduc alguna cosa que altra per recordar! I desitjar-vos molta sort tant als que seguiu al club com els que arriben nous perque pugueu continuar lluitan pel FC Alcarras (que sempre formarà part de mi), com als que no seguiu o ja esteu en d’altres clubs perque tots sabeu que teniu suficient qualitat tan futbolistica com humana per triunfar on faci falta i en el que faci falta! i que segur que ja ens anirem veient pels camps de futbol! o si mes no ja ens anirem saludant per Lleida que es com un mocador! Alla on vas sempre et trobes algú!jeje
Bon estiu a tots kraks i gràcies per tot!
Domènec